خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مانتو نادیا مدل چهار دکمه ای


این مانتو دارای طراحی خاصی بوده که یکی از موارد آن دکمه هایش می باشد که دارای چهار دکمه که به صورت چهارتایی که یک مربع را تشکیل می دهند و ظاهری کلاسیک و شیک به آن می بخشد
قيمت 95000ريال

مانتو نادیا مدل چهار دکمه ای
مانتو نادیا مدل چهار دکمه ای

مانتو زنانه نادیا

مانتو نادیا رنگ سرمه ای

در مدل چهار دکمه ای

رنگ دکمه ها طلایی براق

جنس دکمه آبکاری شده و ضد زنگ

دوخت بسیار حرفه ای و باکیفیت

دارای کمربند (بند) بسیار زیبا

تولید شده از جنس نخ اصل

موجود در سایز های :

S , M , L , XL


قیمت : 95،000 تومان
خرید پستی

مانتو زنانه نادیا

مانتو نادیا موجود تنها در رنگ سرمه ای و طراحی شیک و زیبا با دوختی حرفه ای و باکیفیت ویزه سال جدید برای دختر خانم های شیک پوش برای فروش ویژه آماده می باشد.

این مانتو دارای طراحی خاصی بوده که یکی از موارد آن دکمه هایش می باشد که دارای چهار دکمه که به صورت چهارتایی که یک مربع را تشکیل می دهند و ظاهری کلاسیک و شیک به آن می بخشد.

همچنین رنگ این دکمه ها طلایی براق و صیقلی می باشد که بصورت آبکاری شده است و به هیچ عنوان زنگ نمی زند ویا اینکه رنگ خود را از دست نمی دهند.

این مانتو بسیار زیبا در رنگ سرمه ای و موجود در چهار سایز مختلف و استاندارد: اسمال، مدیوم، لارج، ایکس لارج است.


مانتو زنانه نادیا

اندازه قد این مانتو طوری طراحی شده است که تا بالای زانو است و دارای طراحی بصورت اندامی بوده و دارای آستین کوتاه سه ربع و زیبای کار شده ای است.

با توجه یه توضیحات فوق این مانتو که از جنس نخ اعلا و صال است و دارای آستین کوتاه می باشد مناسب برای فصول گرم و معتدل سال به ویژه بهار و تابستان می باشد.

شما می توانید این مانتو را با انواع شال و روسری مکمل رنگ سرمه ای و انواع شلوار لی، جبین، کتان و حتی ساپورت ست نمایید و بپوشید.

ضمنا ما تضمین سلامت کیفی محصول را به شما می دهیم و شما می توانید این مانتو را بار ها و بار ها در ماشین لباس شویی بشویید بدون آنکه رنگ خود را از بدهد و یا دفرمه گردد.

قیمت : 95،000 تومان
خرید پستی


مانتو زنانه نادیا

قيمت : 29000 ريال
قيمت : 29900 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت