خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ست روغن ریز و لیسک با سر مخصوص


این ظرف کاربردی و عالی دارای سه سر مخصوص سری نازک، سری متوسط و سری قلمو دار است که هر یک دارای کاربردی مجزا هستند
قيمت 19000ريال

ست روغن ریز و لیسک با سر مخصوص

ست روغن ریز و لیسک

ست روغن ریز و لیسک

مناسب برای مایعات رقیق و غلیظ

دارای سه سر با کاربردهای متفاوت

تولید شده از مواد درجه یک و بهداشتی

ساخته شده از جنس سیلیکون اصل

دارای حجمی معادل 5oz/10T

با 3 روز گارانتی فیزیکی


قیمت : 19،000 تومان
خرید پستی

ست روغن ریز و لیسک

ست ظرف مخصوص روغن ریز و لیسک مناسب برای مایعات رقیق و غلیظ مانند سرکه، آبلیمو، انواع روغن، سس، کاکائو و... با قیمتی و استثنایی برای فروش موجود می باشد.

این ظرف کاربردی و عالی دارای سه سر مخصوص سری نازک، سری متوسط و سری قلمو دار است که هر یک دارای کاربردی مجزا می باشد که به شرح آن می پردازیم :

سری نازک :
مناسب برای انواع کیک و شیرینی

سری متوسط : 
مناسب برای انواع سس ،آبلیمو،روغن زیتون

سری قلمو دار : 
مناسب برای چرب کردن انواع کباب،سالاد و مالیدن تخم مرغ روی انواع خمیرها

در بسیاری از مواقع پیش می آید که شما برای پختن کیک و شیرینی و یا حتی طبخ غذاهای مختلف نیاز به قلموهای آشپزی و همینطور خام ریزها پیدا می کنید ، دو ابزار مختلف که کارایی آنها در آشپزی بسیار بالا است ، از سویی دیگر شما در آشپزخانه خود برای ریختن روغن ، سس و مواد غذایی مشابه از روغن ریز ها و همچنین بطری های مخصول سس استفاده می نمایید ، اما استفاده از این ابزار در آشپزخانه باعث می شود شما زمان زیادی را از دست بدهید و زمان بیشتری را صرف شست و شوی آن ها کنید ، اما برای ساده تر شدن آشپزی ما به شما ست روغن ریز و لیسک را پیشنهاد می کنیم.

ست روغن ریز و لیسک شامل دو عدد بطری مندرج با سه سری مختلف است که دارای طراحی بسیار فوق العاده ای می باشد ، شما به راحتی می توانید از این محصول به عنوان یک جایگزین بسیار عالی برای ابزار بالا در آشپزخانه خود استفاده نمایید.

این بطری ها به شما کمک می کنند هر قدر که نیاز دارید داخل غذای خود روغن ، سس و ... را استفاده نمایید ، این ست دارای دهانه های بزرگ برای پر کردن بطری ها می باشد و شما برای استفاده می توانید سری ها را بنا به نیاز خود بر روی بطری ها قرار دهید . از جمله ویژگی های این ست می توان به خاصیت bpa free آن اشاره نمود ، به عبارت دیگر مواد غذایی در این ظروف هیچ واکنشی نمیدهند  و به راحتی از این ظروف پس از شست و شو می توانید برای مواد غذایی دیگر استفاده نمایید.

جنس این محصول از سیلیکون می باشد و قابلیت شست و شوی آسان را دارد. بسیاری از مواقع مانند طبخ برخی از غذاها و یا پخت انواع کیک و شیرینی ، شما به قلموهای مخصوص آشپزی احتیاج پیدا می کنید ، قلموهایی که به شکل دستی قابل استفاده می باشند و شما برای استفاده از آنها باید مواد مورد نظر خود را درون یک ظرف آماده کنید و با استفاده از قلمو بر روی مواد غذایی بریزید ،

اما با استفاده از این محصول دیگر نیازی به این کار نیست ، به همراه این ست روغن ریز یک لیسک وجود دارد که برای استفاده از ان کار بسیار ساده ای را خواهید داشت ، تنها کافیست مواد مورد نظر خود را داخل بطری آن بریزید و سری قلمویی آن را نصب نمایید ، با این لیسک شما به هر میزانه که بخواهید مواد داخل بطری را بر روی مواد غذایی به سادگی می ریزید.

بطری های این ست بسیار طراحی زیبایی دارند و از جمله ویژگی های ان ها می توان به مندرج بون آنها اشاره نمود ، یعنی شما با استفاده از این محصول حتی نیازی به ظروف مندرج دیگری ندارید و به همین راحتی یک ست همه کاره را با مناسب ترین قیمت ممکن ، در اختیار خواهید داشت. جنس این محصول از سیلیکون است و هر بسته این محصول شامل دو عدد بطری مندرج و سه عدد سری مختلف می باشد.


قیمت : 19،000 تومان
خرید پستی

ست روغن ریز و لیسک

قيمت : 45000 ريال
قيمت : 15000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت