خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ساعت مردانه Rolex Lerato


این ساعت مچی موجود در سه طرح جدید و مختلف :دستبند زرشکی و صفحه مشکی ، دستبند زرشکی و صفحه سفید ، دستبند و صفحه مشکی موجود می باشد.
قيمت 25000ريال

ساعت مردانه Rolex Lerato

ساعت رولکس لراتو Rolex Lerato

ساعت مردانه رولکس لراتو Rolex Lerato

با دیزاین ویژه : لوکس، کلاسیک و رسمی

ویژه آقایان و پسران شیک پوش و خوش پسند

مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست

دارای دستبند چرمی نرم اصل و با دوام

موجود در سه طرح جدید و مختلف :

دستبند زرشکی و صفحه مشکی

دستبند زرشکی و صفحه سفید

دستبند و صفحه مشکی


قیمت : 25،000 تومان
خرید پستی

ساعت رولکس لراتو Rolex Lerato

مشخصات محصول :
جنسیت  :  مردانه و پسرانه
نوع کاربری   :  کلاسیک , لوکس , روزمره , رسمی
مقاومت در برابر آب  : 
کیفیت  :  Hige Copy

مشخصات ظاهری :
فرم صفحه  :  گرد عقربه ای
رنگ بند  :  مشکی،زرشکی
رنگ صفحه   :  مشکی،سفید
نوع قفل بند  :  سگکی

ویژگی های فنی :
موتور :  تک موتوره
جنس بدنه  :  فلز
جنس بند  :  چرم نرم
قابلیت نمایش روز شمار  : 
صفحه ضد خش  : 
کورنوگراف  :  X
منبع انرژی  :  باطری

ساعت مچی پسرانه و مردانه رولکس لراتو Rolex Lerato با طراحی لوکس و کلاسیک بصورت عقربه ای و دستبند چرمی اصل با برند معتبر و معروف آماده فروش می باشد.

این ساعت مچی موجود در سه طرح جدید و مختلف :دستبند زرشکی و صفحه مشکی ، دستبند زرشکی و صفحه سفید ، دستبند و صفحه مشکی موجود می باشد.

 کمپانی رولکس البته همیشه به عنوان یکی از کمپانی‌های پیشرو در صنعت ساخت ساعت مچی رولکس و لوازم جانبی مطرح بوده و در این صنعت نوآوری‌های قابل توجهی نیز داشته است. جالب است که بدانید اولین ساعت ضدآب دنیا در کارخانه رولکس ساخته شده است.اولین ساعتی در دنیا که علاوه بر نشان دادن ساعت و زمان تاریخ را نیز به صفحه ساعت آورد رولکس بود وبالاخره اولین کرونومتر‌ها در ساعت‌مچی‌های ساخت کمپانی رولکس متولد شدند.

کمپانی رولکس در سال ۱۹۳۱ اولین ساعت خود را که با استفاده از حرکات داخلی دست انسان کوک می‌شد را به بازار عرضه کرد. قبل از این نیز چنین ساعت‌هایی در بازار وجود داشت که تمام آنان مشکل جلو کشیدن ساعت در هنگام فعالیت زیاد مصرف کننده را داشتند اما رولکس موفق به حل این مشکل شد تا مکانیسم داخلی ساعت نیز از افزایش فشار وارده متحمل ضربه نشود.

این ساعت مچی جزو ساعت‌های مچی با طراحی ساده ساخت کمپانی رولکس است. بند این ساعت طرح چرم بوده و در دو رنگ مشکی و زرشکی عرضه می شود.جنس بدنه ی ساعت مچی Rolex مدل Lerato  فلز به رنگ نقره ای و کاملا گرد می باشد که هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.

این ساعت رولکس مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.از ویژگی های این ساعت مچی قابلیت روز شمار  آن می باشد و همچنین قابل ذکر است که این ساعت مچی در دورنگ صفحه مشکی و صفحه سفید عرضه می شود.


قیمت : 25،000 تومان
خرید پستی

ساعت رولکس لراتو Rolex Lerato

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت