خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

دستگاه فرچیپس تورنادو


شما با این وسیله کابردی می توانید انواع از سیب زمینی،خیار،کدو خورشتی، ،هویج، خیار، بادمجان های قطور و نازک را به صورت فنری برش دهید
قيمت 45000ريال

دستگاه فرچیپس تورنادو
دستگاه فرچیپس تورنادو

دستگاه برش فنری سیب زمینی

دستگاه برش فنری سیب زمینی

با کیفیت ساخت فوق العاده

با اهرم بسیار روان

دارای کاربردهای متفاوت

عدم احتیاج به برق و یا باتری

باطراحی حرفه ای و استفاده آسان

منتظر دیزاین جدیدی از غذاهای خود باشید

با قابلیت شست و شوی همه قسمت های آن

هم پوست می کنه هم انواع برش هارو می زنه !


قیمت : 45،000 تومان
خرید پستی

دستگاه برش فنری سیب زمینی

دستگاه برش فنری سیب زمینی یک وسیله پر کاربرد در هر آشپزخانه ای می تواند باشد چرا که شما به وسیله آن می توانید غذا های جدیدی ابداع کنید و دیزاینی نو به غذا های خود بدهید.

شما با این وسیله کابردی می توانید انواع از سیب زمینی،خیار،کدو خورشتی، ،هویج، خیار، بادمجان های قطور و نازک را به صورت فنری برش دهید و به همان شکل فنری سرخ کنید و یا در فر قرار دهدید و به تزیین سفره بپردازید.

دستگاه فرچیپس تورنادو قابل استفاده در رستوران ها،فست فودها،کافی شاپ ها و... می باشد. مصرف چیپس های سرطان زا و مضر کارخانه ای را کنار بگذارید و از این محصول خانگی برای تهیه انواع چیپس ها با طعم های مختلف استفاده نمایید.

کار کردن با این دستگاه بسیار آسان و راحت است و شما برای استفاده از آن به هیچ گونه برق و یا باتری ندارید فقط توسط اهرمی که برای آن تعبیه شده و بسیار روان است کار خود را انجام دهید.

شما در مدت زمان کوتاهی می توانید انواع میوه و سبزیجات را بصورت فر و یا فنری برش دهید و اعضای خانواده و مهمان های خود را شگفت زده نمایید.

قیمت : 45،000 تومان
خرید پستی

دستگاه برش فنری سیب زمینی

قيمت : 45000 ريال
قيمت : 15000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت