خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ادکلن مردانه MONT BLANC LEGEND مون بلان لجند


با حجمی معادل : 100 میلی لیتر غلظت اسانس : Eau de Toilette قابل استفاده برای تمام سنین مخصوصا جوانان
قيمت 39000ريال

ادکلن مردانه MONT BLANC LEGEND مون بلان لجند
ادکلن مردانه MONT BLANC LEGEND مون بلان لجند

ادکلن مردانه | MONT BLANC LEGEND

ادکلن مردانه مون بلان لجند MONT BLANC LEGEND

با رایحه دل انگیز خنک و شیرین

ماندگاری : 8 تا 10 ساعت

ساخت کشور اصل آلمان

با حجمی معادل : 100 میلی لیتر

غلظت اسانس : Eau de Toilette

قابل استفاده برای تمام سنین مخصوصا جوانان


قیمت : 39،000 تومان
خرید پستی

ادکلن مردانه | MONT BLANC LEGEND


مشحصات :

نام ادکلن  :  ادکلن مردانه MONT BLANC LEGEND
مناسب برای :  آقایان
نوع رایحه :  خنک و شیرین
کمپانی تولید کننده :  blanc legend
ماندگاری :  8 تا 10 ساعت
حجم :  100 میلی لیتر
ساخت :  آلمان
فصل :  چهار فصل
سن مصرف :  تمام سنین
پیشنهاد مصرف :  روز و شب

مونت بلانک یا مون بلان (گاهی اوقات به عنوان مون بلان بر روی محصولات قدیمی تر نامیده می شود)، یک شرکت آلمانی تولید نوشت ابزار و کالاهای لوکس است که در سال 1908 توسط لوازم التحریر فروشی به نام Claus-Johannes Voss ، بانکداری به نام Alfred Nehemias و مهندسی به نام August Eberstein بنا نهاده شد. ساخت یک خودنویس با نام مونت بلانک در سال 1910 و شهرت این نام به سبب موفقیتش، منجر به انتخاب نام مونت بلانک برای برندی بود که این سه نفر در سال 1913 تصمیم به ثبتش داشتند شد. از سال 1935 تولید کالاهای چرمی، طلا و جواهرات، عینک و ساعت و از سال 2001 عطر و ادکلن نیز به مجموعه تولیدات این شرکت افزوده شد

 ادو تویلت مردانه Mont Blanc-Legend با رایحه قوی و مردانه خود که از ترکیبات میوه آناناس، میوه ترنج، اسطوخودوس، گلسنگ، چوب صندل و دانه تونکا می باشد و با پخش این ترکیب عالی در فضا لحظاتی افسانه ای را بوجود می آورد و این رایحه دلنگیز همیشه در ذهن اطرافیان خواهد ماند.

 ادو تویلت مردانه Mont Blanc-Legend محصولی از کشور آلمان بوده و تمامی خوشبو کننده های موجود در انبار گالری مرکادو 100% اصل می باشند و کالای فوق تولید کارخانه اصلی درآلمان  می باشد. همچنین گالری مرکادو اصالت این کالا را تضمین و تائید می نماید.
 
ادکلن مردانه لجند (mont blanc legend) :
ادکلن لجند محصولی تکرار نشدنی از کمپانی mont blancاست که دارای ماندگاری فوق العاده و پخش بوی استثنایی است که ویژه ی آقایان شیک پوشاست . ادکلن لجند دارای ترکیبات خنک و شاداب کننده است که نشاط و شادی را برای شما بهارمغان می آورد . این ادکلن ازمحبوب ترین ادکلن ها در میان آقایان است که بسیاری از جوانان از آن استفاده می کنند.

ترکیبات ادکلن مردانه لجند شامل رز ، شمعدانی ، خزه ، سیب قرمز ،میوه خشک ، اسطوخودوس ، ترنج است که نت ابتدایی ادکلن به حالت طراوت و کم شیرین استو نت میانی و پایانی آن دارای تلخی و سنگینی است . ادکلن ارائه شده دارای بالاترین کیفیت است که مستقیما از امارات وارد شده و بارکد و شناسه فروش بر روی آن حک شده است .


قیمت : 39،000 تومان
خرید پستی

ادکلن مردانه | MONT BLANC LEGEND

قيمت : 35000 ريال
قيمت : 35000 ريال
قيمت : 59000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت