خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

سه پایه عکاسی و مونوپاد یانتنگ | Yunteng


حداکثر ارتفاع باز شدن مونوپاد 123 سانتیمتر قابلیت تحمل وزن دستگاه‌هایی با حداکثر 1 کیلوگرم همراه این سه پایه، گیره موبایل نیز موجود می باشد
قيمت 35000ريال

سه پایه عکاسی و مونوپاد یانتنگ | Yunteng
سه پایه عکاسی و مونوپاد یانتنگ | Yunteng

سه پایه عکاسی و مونوپاد

سه پایه عکاسی و مونوپاد یانتنگ | Yunteng

قابلیت نصب روی گوشی موبایل و تبلت

قابلیت نصب روی دوربین عکاسی

قابل نصب بودن مونوپاد روی سه پایه

حمل آسان ، بسیار سبک و كم حجم

حداکثر ارتفاع باز شدن مونوپاد 123 سانتیمتر

قابلیت تحمل وزن دستگاه‌هایی با حداکثر 1 کیلوگرم

همراه این سه پایه، گیره موبایل نیز موجود می باشد

بدنه این محصول از جنس آلومینیوم است

دارای ریموت شاتر مونوپد عکاسی


قیمت : 35،000 تومان
خرید پستی

سه پایه عکاسی و مونوپاد

اگر از مونوپاد استفاده کرده باشید، در قسمت انتهایی دسته ی بیشتر آنها، یک جای پیچ قرار گرفته است. شاید پرسیده باشید که این جای پیچ، چه کاربردی دارد؟!

شما می توانید با خرید سه پایه یانتنگ مدل YT-288 ، و اتصال آن به همان جای پیچ موجود در انتهای دسته ی مونوپاد، مونوپادتان را به یک سه پایه بلند عکاسی تبدیل کنید و از عکاسی و فیلم برداری لذت ببرید.

در ضمن این 3 پایه را می توان به شکل پایه رومیزی عکاسی نیز استفاده نمود و یا در جایی که استفاده از سه پایه عکاسی امکان پذیر نمی باشد، این سه پایه را که تعادل بهتری دارد، روی سطح بلندی قرار داده و اقدام به عکاسی کنیم.

همراه این سه پایه، گیره و نگهدارنده (استند) موبایل نیز عرضه شده است و می تواند آن را هم به دوربین عکاسی، هم به موبایل و هم به مونوپاد وصل نمایید.

این پایه منوپاد یانتنگ مدل  YT-228 برای عکاسی از راه دور در مهمانی ها و وقت هایی که دوست دارید از خود عکس سلفی یا خویش انداز بگیرید و خاطره ساز شوید.

پایه نگه‌دارنده گوشی و تبلت YT-228 قابلیت تحمل وزن دستگاه‌هایی با حداکثر 1 کیلوگرم را دارد. بدنه این محصول از جنس آلومینیوم اصل تولید شده است.

این محصول قابل‌ استفاده برای گوشی و تبلت هایی با سایز صفحه نمایش حداکثر تا 5.5 اینچ است. این محصول را به افرادی که به ثبت خاطرات خود می‌پردازند پیشنهاد می‌کنیم.


قیمت : 35،000 تومان
خرید پستی

سه پایه عکاسی و مونوپاد

قيمت : 15000 ريال
قيمت : 10000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت