خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

دمنوش کیسه ای آویشن دربند


موثر در درمان سرطان سینه، موثر در هورمونهای جنسی
قيمت 7000ريال

دمنوش کیسه ای آویشن دربند
دمنوش کیسه ای آویشن دربند

 دمنوش كیسه ای آویشن

دمنوش کیسه ای آویشن دربند

درمان سیاه سرفه، برونشیت، عفونت ریه

درمان سرماخوردگی، آنفلوآنزا

جلوگیری از عفونت ریه

درمان سوء هاضمه

رفع تنگی نفس

وزن : 30 گرم


قیمت : 7،000 تومان
خرید پستی

 دمنوش كیسه ای آویشن

 توضیحات :
آویشن باغی (Thymus vulgaris) از خانواده نعناییان میباشد . آویشن درختچه‌ای كوتاه و پرشاخه است كه برگهای نازك و متقابل دارد. دارای گل‌هایی سفید چتری و منفرد است. گونه‌های از آن در كوهستان‌های ایران بویژه در كوه پایه های شهرستان اقلید با نام ( (Zataria multifloraiآویشن شیرازی میروید. گونه دیگرآن آویشن كوهی (Origanum vulgare) میباشد.

خواص درمانی :
درطب سنتی از آویشن بعنوان ضد عفونی كننده ، ضد اسپاسم ، ضد نفخ ، ضد كرم،خلط آور و برای رفع ناراحتیهای كبدی و صفرا استفاده می شود . از این گیاه برای معالجه سرفه ، گلودرد ،برونشیت و آسم استفاده میشود. ماده ای به نام تیمول در آویشن وجود دارد كه برای آسم مفید می باشد. . اگر ۵ تا ۱۰ گرم اویشن را در یک لیتر آبجوش دم کرده و با کمی عسل به بیماران مبتلا به تنگی نفس و کلیه و مثانه و درد مفاصل و سیاتیک و خونریزیهای رحم و ترشحات غیر طبیعی زنان بدهید در دفع بیماری آنها موثر واقع خواهد شد.

آویشن برای جلوگیری از ریزش مو نیز موثر است. ۲۰ گرم اویشن را در یک لیتر آب جوشانده شود و هرچند روز یک بار به سر مالیده شود. عرق آویشن (طبیعت گرم) برای تقویت بدن، تقویت معده، رفع ترشی معده، تقویت بینایی، ضد درد و تشنج، رقیق کننده خون، در عفونت های ریوی، زکام بی همتاست، برای نقرس و سیاتیک مفید است. بخور آویشن یکی از بهترین راه ها برای زیبایی و طراوت پوست بانوان است. یک استکان دم كرده غلیظ آویشن برای تسکین درد عادت ماهیانه خانم ها بسیار موثر است.

بصورت غرغره كردن برای درمان آفت ، لوزه ها و التهاب حنجره استفاده می شود. حمام آویشن برای افرادیكه مبتلا به دردهای روماتیسمی ، عضلانی و مفصلی هستند مفید می باشد . ضماد آویشن برای نیش حشرات و گزیدگی مفید است .

خاصیت ضد میكروبی :
موثر در درمان سرطان سینه، موثر در هورمونهای جنسی

موارد منع مصرف :
مصرف آویشن در دوران حاملگی ممنوعیت دارد .

قیمت : 7،000 تومان
خرید پستی

 دمنوش كیسه ای آویشن

قيمت : 65000 ريال
قيمت : 35000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت