خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

توپ مخصوص ایروبیک + پمپ باد


توپ ایروبیک جیم بال gym ball همراه با پمپ باد
قيمت 39000ريال

توپ مخصوص ایروبیک + پمپ باد
توپ مخصوص ایروبیک + پمپ باد

 توپ ایروبیک جیم بال gym ball همراه با پمپ باد

این توپ از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده است و کاملا بهداشتی می باشد ضمنا همراه این این توپ یک عدد دستگاه پمپ باد بصورت هدیه برای شما ارسال می گردد.

یک وسیله بسیار ساده ولی در عین حال بسیار کار آمد که اکثر امکانات یک باشگاه بدنسازی را برای شما به ارمغان می آورد وسیله ای بسیار زیبا که در هر جا که شما باشید میتواند همانجا برای شما باشگاه ورزشی شود و با استفاده از این وسیله بسیار زیبا اکثر حرکات کششی و ایروبیک را به بهترین وجه انجام دهید.

استفاده از جیم بال بسیار لذت بخش است به خصوص جهت خانمها به عنوان مثال خم شدن به پشت یا همان حالت پل زدن در حالت ژیمناستیک و یا حتی رقص بدون استفاده از جیم بال تقریبا غیر ممکن است مگر کسی به شما کمک کند و این وسیله ساده جای مربی را برای شما پر میکند و بسیار کار با آن لذت بخش است و فقط کافیست که یک بار با آن ورزش کنید دیگر محال است که آنرا از خود جدا سازید.

توپ بدن سازی جیم بال ویژه انجام حرکتهای بدن سازی بدون دستگاه قابل استفاده در منزل و باشگاه و... با تحمل بیش از 150کیلو وزن روی توپ

هرساعت کار با توپ جیم بال حدودا 300 الی 350 کیلو کالری انرژی مصرف می کند بیشتر کاربرد توپها برای آمادگی جسمانی، یوگا، بدنسازی ، لاغری ،  کاردرمانی ، تفریحی و ...


قیمت : 39،000 تومان
خرید پستی

قيمت : 65000 ريال
قيمت : 35000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت