خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ساعت مچی اسپرت فراری | Ferrari Watch


مناسب برای آقایان و خانم های می باشد. همچنین این ساعت در چهار رنگ قرمز، آبی، زرد و سفید عرضه شده است که می توانید هنگام ثبت و تکمیل سفارش خود رنگ مورد نظرتان را در قسمت پیغام ذکر نمایید.
قيمت 27000ريال

ساعت مچی اسپرت فراری | Ferrari Watch
ساعت مچی اسپرت فراری | Ferrari Watch

ساعت مچی فراری


ساعت مچی اسپرت فراری | Ferrari Watch

یک انتخاب عالی برای دختران و پسران

با فونت اعداد بسیار جدید و جذاب

با کیفیت ساخت بسیار عالی

دارای تقویم روز شمار دقیق

دیزاینی شیک و متفاوت

با یک موتور پرقدرت و عالی

ارائه شده در رنگ های :

زرد ، آبی ، قرمز ، سفید


هنگام ثبت سفارش در قسمت پیغام رنگ مورد نظرتان را ذکر نمایید

برای مشاهد تصاویر بیشتر از محصول کلیک نمایید



قیمت : 27،000 تومان
خرید پستی


ساعت مچی فراری

اکثر مردم این تصور را دارند که استفاده از مدل های مختلف ساعت مچی لوکس، باعث می شود شخصیتی منحصر به فرد و متمایز را در بین دوستان، همکاران و خانواده داشته باشند. البته این نکته حائز اهمیت می باشد که برای داشتن ظاهر خوب و موجه علاوه بر ساعت مچی لوکس باید تمام لوازم جانبی دیگر مثل کیف پول، کفش و کیف خوب را نیز داشته باشند

ساعت مچی فراری عرضه ای جدید و بسیار شیک می باشد که با طراحی ساده اما چشم نواز عرضه شده است و رنگ بندی های متنوع و بسیار زیبای آن می تواند در تکمیل ست شیک شما، کمک کند. همچنین این ساعت دارای تقویم روز شمار می باشد.

ارزش ساعت های لوکس همچنان درحال افزایش است ، مهمترین دلیل آن افزایش تقاضا در سراسر دنیا بویژه روسیه ، هند، چین و آمریکا می باشد. به طورکلی علاقه ی جهانی به ساعت 5.7 درصد افزایش داشته و درصد بیشتر تقاضای ساعت از چین می باشد.

ساعت های مچی لوکس یکی از روش های نمایش ثروت و سبک زندگی افراد خاص می باشد. افراد بسیاری از ساعت مچی برای نمایش ثروتشان استفاده می کنند. همانطور که بسیاری از نخست وزیران، رئیس جمهورها و بقیه سیاستمداران و تاجران بزرگ در سراسر جهان از ساعت های گران قیمت و لوکس برندهای مختلف استفاده می کنند. این افراد به دلیل ملاقات با بزرگان برایشان اهمیت دارد که با کلاس و خاص جلوه نمایند.

اما از آنجایی که این ساعت بصورت اسپرت طراحی و ساخته شده است مناسب برای آقایان و خانم های می باشد. همچنین این ساعت در چهار رنگ قرمز، آبی، زرد و سفید عرضه شده است که می توانید هنگام ثبت و تکمیل سفارش خود رنگ مورد نظرتان را در قسمت پیغام ذکر نمایید.

ویژگی های ساعت مچی فراری:
- کیفیت بسیار عالی
- دارای بند بسیار با کیفیت که دور آن دوخت بسیار زیبا و هماهنگ با صفحه ساعت دارد.
- ارائه شده در رنگ های مختلف
- دارای تقویم روز شمار
- شیشه : ضد خش


قیمت : 27،000 تومان
خرید پستی

ساعت مچی فراری

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت