خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

دستگاه میخ کوب زن بادی اینستا هنگ | Insta Hang


ارسال این پکیج همراه : انواع میخ ها و سرپوش ها با اندازه و کارایی های مختلف و تراز مخصوص برای صاف بودن زاویه میخ روی دیوار خواهد بود.
قيمت 39000ريال

دستگاه میخ کوب زن بادی اینستا هنگ | Insta Hang
دستگاه میخ کوب زن بادی اینستا هنگ | Insta Hang
 میخ زن Insta Hang

دستگاه میخ زن بادی اینستا هنگ | Insta Hang

هر چیزی را با هر سایزی به دیوار نصب نمایید

دیوارها را با  سلیقه خود تزیین کنید ...

جنس  میخ ها از فولاد مرغوب بوده

قابلیت تحمل وزن های بالا

استفاده راحت و آسان


قیمت : 39،000 تومان
خرید پستی

 میخ زن Insta Hang

ارسال این پکیج همراه :  انواع میخ ها و سرپوش ها با اندازه و کارایی های مختلف و تراز مخصوص برای صاف بودن زاویه میخ روی دیوار خواهد بود.

 نصب کردن هر وسیله ای به دیوار دردسرهای مخصوص به خودش را دارد.کوبیدن میخ باعث خرابی دیوار و یا کج شدن میخ ها میشود که با Insta Hang تمامی این مشکلات حل می شود.

Insta Hang یک ابزار مخصوص است که با کمک آن  می توانید هر وسیله ای که دوست داشته باشید را به دیوار بزنید بدون اینکه نگران افتادن آن یا خرابی دیوارها باشید.تنها کافی است میخ ها را داخل این وسیله قرار داده و بعد با یک ضربه میخ های فولادی اینستاهنگ داخل دیوار میروند.

با این وسیله می توان هر چیزی را با هر سایزی به سادگی به دیوار بزنید و با کمک آن تزیین دیوارها و طراحی فضای داخل خانه خیلی سریع تر و لذت بخش تر از گذشته انجام می شود.

ساختار این وسیله طوری طراحی شده که تنها با یک ضربه طوری این میخ های فولادی را نصب می کند که کنده نمی شوند و از جا در نمیان و قابلیت تحمل وزن های بالا را دارد.

همچنین این دستگاه بسیار استثنایی به همراه جعبه اورجینال کارخانه ای Insta Hang برای شما ارسال می شود و وسایل جانبی آن بدون کم و کسر درون جعبه اش است.

قیمت : 39،000 تومان
خرید پستی

 میخ زن Insta Hang
قيمت : 45000 ريال
قيمت : 15000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت