خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

دستگاه گردو شکن دستی


توانایی کنترل فشار و ضربه جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به مغز گردو در حین شکستن
قيمت 20000ريال

دستگاه گردو شکن دستی
دستگاه گردو شکن دستی

گردو شکن


دستگاه گردو شکن دستی

مناسب برای گردو ، بادام ، فندوق و ...

گردو ها را به راحتی و بدون تقلا بشکنید

بدون ایجاد سر و صدا و قدرت بالا دستگاه

شما هروقت بخواهید از مغز های تازه برخوردار می شوید

طراحی آن به صورتی است که فقط پوسته گردو را میشکند

و مغز ها را به راحتی بیرون می دهد ...

شکستن بوسیله چرخش و اهرم ثابت

با قابلیت شستوشوی آسان

مقاومت بالا در مقابل ضربه

خوشدست ، سبک و کم حجم

وسایل آشپزخانه خود را کامل تر کنید


قیمت : 20،000 تومان
خرید پستی

گردو شکن

 

توضیحات :
نام   :  دستگاه گردو شکن
نوع  :   دستی
قابل استفاده  :   گردو و بادام
مدل  :   چرخشی
بسته بندی  :  ✔
وزن  :   سبک و کم حجم

دانستنی هایی پیرامون گردو و خواص آن :
مغز گردو دارای پروتئین،قند ،آب و ویتامین، املاح معدنی و همچنین مواد چربی است. مقدار فسفر موجود در گردو با ماهی و برنج و حتی تخم مرغ نیز برابری میکند. برگ و پوست گردو مقوی و تصفیه کننده خون است .

گردو حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و پلی فنل های مفید بسیاری است. اما اغلب اثرات معجزه آسای  گردو  بر روی سلامتی انسان به دلیل وجود مقادیر زیاد اسیدهای چرب اشباع نشده و امگا 3 است. اسیدهای چرب امگا 3 علاوه بر محافظت از سیستم قلبی عروقی، از تکثیر سلول های سرطانی نیز جلوگیری می نمایند و همچنین در سلامت سیستم عصبی و پیشگیری و کنترل بیماری هایی همچون افسردگی نقش مهمی ایفا می کنند.

چربی‌های  مفید موجود در گردو، کلسترول بد خون را کاهش داده و از تصلب شرایین پیشگیری می کنند. مطالعات انجام شده در دانشگاه ‌هاروارد بیانگر این مطلب است که مصرف گردو خطر مرگ ناگهانی ناشی از اختلالات قلبی و گرفتگی عروق را کاهش می‌دهد.

فرآوری گردو درکشورهای بزرگ تولید کننده گردو (آمریکا، چین، اکراین و ترکیه) به صورت صنعتی انجام می گیرد، ولی در کشور ایران به دلیل عدم وجود چنین کارخانه هایی، فر آیند فرآوری گردوی ایرانی به روش سنتی، یعنی درون خانه ها و بدون رعایت اصول بهداشتی و استاندارد های بین المللی و به کمک دست انجام می گیرد و معمولا خانواده های ایرانی اغلب گردو را با پوست خریداری میکنند.شکستن پوست گردو بدون آسیب رساندن به مغز گردو امری مهم در بین افراد تلقی می شود.

همواره سعی میکنند تا مغز را به طور سالم جداسازی کنند.تا برای تزیین غذا ها و انواع خوراکی ها زیباتر جلوه کند. به منظور رفع این کمبود می توان از شکننده های خانگی گردو که توانایی کنترل فشار و ضربه جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به مغز گردو در حین شکستن می باشند به افراد را می دهد استفاده کرد.


قیمت : 20،000 تومان
خرید پستی

قيمت : 45000 ريال
قيمت : 15000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت