خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ریش تراش کارتی | Carzor


دارای ضخامت سه میلی متری
قيمت 25000ريال

ریش تراش کارتی | Carzor
ریش تراش کارتی | Carzor

ریش تراش کارتی Carzor

ریش تراش کارتی | Carzor

دارای ضخامت سه میلی متری

شبیه به آینه های پلاستیکی U شکل

مناسب برای استفاده در مسافرت ها

حمل و نقل آسان از طریق کیف پول

کم حجم،سیک، استفاده راحت

سایز : 86x54x3 میلی متر

بسیار تیز و برنده ...

دارای دو سری تیز


قیمت : 25,000 تومان
خرید پستی

ریش تراش کارتی Carzor

برند  :   Carzor
نوع   :  ریش تراش کارتی
سایز   :   86x54x3 میلی متر
قابل حمل     :   بله
تیغه اضافی     :    بله
ضخامت   :   3 میلی متری
خوشبو کننده بر روی تیغه ها     :    بله
قابلیت شستشو     :    بله

تاریخچه اصلاح صورت:
تاریخ استفاده از تیغ‌های اصلاح به تمدن‌های عصر برنز باز می‌گردد. تیغ‌های این دوره معمولاً از برنز یا ابسیدین ساخته میشد و بیضی شکل بودند و به تدریج در طول تاریخ، شکل، نوع و جنس آن‌ها تغییر یافت تا سرانجام تیغ‌های دسته‌دار در قرن ۱۸ به شکل مدرنی که امروزه می‌بینید در آمد. اولین ماشین اصلاح الکتریکی در سال ۱۹۳۰ اختراع شد و به تدریج استفاده از آن‌ها رونق یافت. امروزه در قرن ۲۱ میلادی ماشین‌های ریش تراش جایگزین تیغ‌های اصلاح شده و عرصه را برای شرکت‌های تولیدکننده آن تنگ کرده‌اند.

اصلاح صورت، امروزه امری بسیار مهم برای بسیاری از آقایان تلقی شده؛ به طوری که هزینه‌های زیادی صرف خرید تیغ اصلاح می‌شود. تیغ‌هایی که اغلب کیفیت ساخت آن‌ها مشخص نبوده و ممکن است استفاده‌ی طولانی مدت از آن‌ها به پوست شما آسیب برساند. با یک محاسبه سر انگشتی می‌توان پی برد که خرید تیغ اصلاح از لحاظ اقتصادی هم به صرفه نیست، چرا که برای خرید تیغ‌های اصلاح یک‌بار مصرف شما بایستی مبلغی حدود ۵ تا ۱۰ هزار تومان در هفته و حدود ۳۰ تا ۷۰ هزار تومان برای تیغ‌های چندبار مصرف هزینه کنید، در صورتی که با یک بار صرف هزینه بیشتر، می‌توانید ریش تراشی خریداری کنید که مدت طولانی‌تری برای شما قابل استفاده خواهد بود و توجیه اقتصادی آن نسبت به تیغ بیشتر است.

ریش تراش کارتی carzor :
ریش تراش کارتی دارای طراحی زیبا و خلاقانه ای است به گونه ای که محل قرار گیری این ریش تراش مانند آینه ای پلاستیکی U شکل است که ریش تراش به راحتی در آن قرار گرفته تا از لحاظ امنیت و حمل و نقل مشکلی نداشته باشد.این ریش تراش مسافرتی را علاوه بر در کیف پولی می توان در جیب شلوار , کت نیز حمل کرد تا برای اصلاح صورت در صبح و شب و در هر مکانی مشکل نداشته باشید.این ریش تراش بسیار تیز و برنده می باشد که هر کدام یک دارای دو سری تیز می باشند.ضخامت ریش تراش کارتی 3 میلی متر می باشد که به خاطر حجم کمش می توان آن در مسافرت , هنگا کار و هر جایی به همراه برد تا از لحاظ آراستگی در بهترین حالت باشید.


قیمت : 25,000 تومان
خرید پستی

ریش تراش کارتی Carzor

قيمت : 19900 ريال
قيمت : 45000 ريال
قيمت : 15000 ريال
قيمت : 69000 ريال
قيمت : 90000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت