خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ژل حجم دهنده لب


خط ها ی لب برجسته تر و مشخص تر می شود
قيمت 15500ريال

ژل حجم دهنده لب
ژل حجم دهنده لب



ژل حجم دهنده لب

تنها در مدت چند ثانیه

به شکل 100% اصل و تضمینی

بدون عوارض جانبی ، با خیال راحت مصرف کنید

خط ها ی لب برجسته تر و مشخص تر می شود

تحریك رنگدانه ها و لب هایی پر رنگ تر

مرطوب شدن و رفع خشكی لب ها

باعث پر حجم تر شدن لب میشود

كاهش چین و چروک ها ی لب

غنی از ویتامین ها ی موثر


قیمت : 15،500 تومان
خرید پستی



 رژ حجم دهنده ی لب باعث افزایش حجم لب ها و برجستگی آنها می شود . این رژ لب مایع کاملا طبیعی بوده و برای شما لب هایی درخشان با حجمی مناسب و برجسته به ارمغان می آرود. این رژ لب مایع با ویتامین های براق کننده و نفوذ کننده به لب و همچنین فرمول های مرطوب کننده باعث شادابی و طراوت لب های شما می شود.

این رژ لب مایع با تحریک 350 % رنگدانه های موجود در لب ها و افزایش 40 % حجم لب ها ، چین و چروک ها را ازبین برده و با به وجود آوردن لب هایی با ساختاری بهتر و خط لبی مشخص باعث زیبایی چند برابر لب های شما می شود. شما پس از 15 روز استفاده از این رژ نتیجه ی مطلوب و دلخواه خود را مشاهده خواهید کرد.

طرز مصرف :
روزانه دوبار در شب و روز رژ را بر روی لب ها بمالید. می توانید از روی رژ لب این محصول را استفاده کنید و برای بدست آوردن نتیجه ای بهتر 1 الی 2 دقیقه پس از مالیدن رژ و یا سایر محصولات لب این رژ را استفاده کنید. قبل از استفاده حتما با خط لبی که دو سه درجه تیره تر ازرنگ رژلبتان است دور لب را ، نه با فاصله ی زیاد خط بکشید و سپس از این رژ لب حجم دهنده چرب و مات استفاده نمایید. البته کسانی هم که لبهای برجسته و گوشتی دارند با استفاده از رژلب های براق و روشن می توانند آنها را خوش فرم و منظم سازند.


قیمت : 15،500 تومان
خرید پستی

قيمت : 19900 ريال
قيمت : 45000 ريال
قيمت : 15000 ريال
قيمت : 69000 ريال
قيمت : 90000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت