خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

عسل طبیعی ارگانیک آویشن


عسل در بسیاری از كشورهای جهان با نام طلای طبیعی معروف است. درحقیقت این خواص درمانی كم‌نظیر و شفابخش عسل‌ و انواع مختلف آن است كه موجب شده این ماده طبیعی این‌چنین مورد توجه بسیاری از مردم و پزشكان طب سنتی و مدرن در جهان قرار بگیرد. آنتی‌باكتری‌های موجود در انواع مختلف عسل‌های گیاهی موجب می‌شود

قيمت 29000ريال

عسل طبیعی ارگانیک آویشن عسل طبیعی ارگانیک آویشن
عسل طبیعی ارگانیک آویشن

عسل ارگانیک آویشن


عسل ارگانیک آویشن (کاملا طبیعی)

ضــامـن ســلامــتی خــانـواده وبهترین هدیه طبیعت

اگه واقعا دنبال عسل 100% طبیعی و گرده گل ایرانی هستین

و می خواین به صورت مستقیم از تولید کننده بگیرین

اونم ؛بدون هیچ واسطه ای ، خوب جایی اومدین

دارای خواص دارویی و پزشکی


تمامی عسل ها در صورت نارضایتی خریداران پس از فروش پس گرفته می شود

قیمت : 29,000 تومان
خرید پستی

عسل ارگانیک آویشن


مشخصات محصول :
نوع عسل : آویشن صاف
سایز : 500 گرمی
رنگ : زرد
مدت ضمانت : قابل برگشت در هر زمان (بی چون و چرا)
منطقه رویش گیاه آویشن : دامنه های کوه سالوک
زمان برداشت عسل : از اوایل فصل تابستان تا مرداد
مجوز بهداشت : دارد
نوع بسته بندی : مقاوم جهت ارسال پستی ( 72 ساعت ضمانت تحویل از لحاظ نوع بسته بندی ارسال)

مطمئن باشین این عسل ها کاملا طبیعی و دارویی است که تولید کندوهای زنبورستان برزویان است و تماما شهد گلهای آویشن و گون می باشد که من آنرا با تخفیف ویژه اینجا گذاشته ام برای اطمینان از حرف ما میتونید برای تست ، بار اول از کمترین وزن سفارش دهید و اگر مورد پسند واقع شد برای خریدهای بعدی بیشتر سفارش دهید در غیر این صورت همان مقدار را نیز پس می گیریم

خواص عسل آویشن :
مقوی مغز و اعصاب و ،مفید برای عادت های ماهیانه دردناک، برای دردهای شکمی و روده مفید است. برای سرفه ، گلو درد و سرماخوردگی ، برای دیابت بی مزه مفید است، تقویت کننده حافظه و انرژی زا، برای عفونت های عمومی بدن نافع است،برای پانسمان زخم های بستر مفید است و ترمیم کننده زخم های معده و روده

عسل در بسیاری از كشورهای جهان با نام طلای طبیعی معروف است. درحقیقت این خواص درمانی كم‌نظیر و شفابخش عسل‌ و انواع مختلف آن است كه موجب شده این ماده طبیعی این‌چنین مورد توجه بسیاری از مردم و پزشكان طب سنتی و مدرن در جهان قرار بگیرد. آنتی‌باكتری‌های موجود در انواع مختلف عسل‌های گیاهی موجب می‌شود تا این محصول طبیعی یكی از بهترین داروهای طبیعی و موثر در درمان برخی از بیماری‌ها و اختلال‌های جسمی و روحی در انسان باشد. خوشبختانه در سال‌های اخیر توجه به تولید عسل‌ از شهد گل گیاهان دارویی مانند آویشن موجب شده تا عسل‌ علاوه‌ بر خواص درمانی‌ای كه دارد، خواص درمانی گیاه دارویی را نیز جذب كرده و پتانسیل بیشتری برای درمان بیماری‌ها و اختلال‌های جسمی و روحی داشته باشد.

چگونه با حواس پنجگانه عسل طبیعی و مرغوب را از عسل مصنوعی و تقلبی تشخیص دهیم؟ البته این امر به تجربه زیادی احتیاج دارد اما به طور خلاصه می توان چنین گفت:
حس شنوایی: از فروشنده در مورد گل عسل و خواص درمانی عسل طبیعی مورد نظر خود سوال کنید. اگر جواب روشنی دریافت نکردید جای شک وجود دارد.
حس بینایی: رنگ عسل باید با نام عسل تناسب داشته باشد. به عنوان مثال عسل طبیعی قنقال و مرکبات زرد رنگ هستند ولی عسل خالص آویشن و کنار ( سدر ) قرمز تیره هستند. عسل گون زرد رنگ می باشد.
حس لامسه: زنبورداران این توانایی و تجربه را دارند که وقتی با انگشت خود داخل عسل می کنند تا حدودی می توانند اصل یا تقلبی بودن عسل و نوع گل آن را تشخیص دهند.
حس بویایی: هر نوع عسل طبیعی بویی متناسب با گل استحصال شده از آن دارد. عسلی که بوی خاصی ندارد کمی مشکوک به تقلبی است.
حس چشایی: عسل خالص و اصل به جز مزه شیرینی ، طعمی مطبوع دارد که بسته به گیاه آن فرق می کند درحالیکه عسل های نامرغوب ، تقلبی ، مصنوعی و صنعتی به جز مزه شیرینی چیزی ندارند.

عسل ارگانیک آویشن


عسل طبیعی ارگانیک آویشن صاف

با تضمین طبیعی بودن و سلامتی آن

تقویت حس: بینایی، شنوایی، لامسه، بویایی و چشایی

بسیار مقوی انرژی زا ویژه رژیم های غذایی

دارای خواص پزشکی و طبی بسیار عالی

دارای تاییدیه از مجوز بهداشت

بسیار موثر در بهبود معده


قیمت : 29,000 تومان
خرید پستی
قيمت : 65000 ريال
قيمت : 35000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت